Reklama2018-06-05
0

Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce

Marta Prechtlova, poprzednio marketing manager GSK w Czechach i na Słowacji, dołączyła do zespołu GSK Consumer Healthcare Polska jako dyrektor marketingu oraz członek polskiego zespołu zarządzającego. Zastąpiła Katarzynę Jezierską.

W swojej roli, kieruje pracą zespołu marketingu, zarządzając portfolio marek GSK w różnych kategoriach produktowych. Prechtlova odpowiada również za współpracę z regionalnym zespołem marketingu CEE oraz globalnymi zespołami kategorii produktowych GSK.

Marta Prechtlova dołączyła do GSK w 2012 roku. Od tego czasu pełniła wiele funkcji marketingowych w zespole Czech i Słowacji, odpowiadając za różne kategorie produktów. To pozwoliło jej zdobyć doświadczenie zarówno w kanale aptecznym, jak i w rynku masowym. Krótko przed fuzją z firmą Novartis, pracowała także w regionalnym zespole marketingu CEE, odpowiadając za marki Zovirax i Flixonase. Przed dołączeniem do GSK, zdobywała doświadczenie w zespołach marketingowych w firmach L’Oréal, Reckitt Benckiser i Avon Cosmetics.

Na stanowisku dyrektora marketingu polskiego oddziału GSK zastąpiła Katarzynę Jezierską, która została szefową marketingu Visa w Europie Środkowej i Wschodniej.

Autor:bg

Więcej informacji:GSK, Marta Prechtlova

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas