Reklama2021-02-04
0

Marta Wrochna-Łastowska w zarządzie Żabka Polska

Marta Wrochna-ŁastowskaMarta Wrochna-Łastowska

Marta Wrochna-Łastowska, dyrektorka finansowa Żabka Polska, została członkinią zarządu ds. finansowych. Żabka podkreśla, że dzięki temu chce położyć jeszcze większy nacisk na finanse spółki. Ponadto uzyskała w ten sposób identyczną reprezentację kobiet i mężczyzn w zarządzie.

– Jesteśmy firmą, w której wszyscy traktowani są równo i mają takie same szanse rozwoju, bez względu na płeć. Kobiety mają wysokie kompetencje, są zaangażowane, świetnie radzą sobie na kierowniczych stanowiskach. Potwierdza to nie tylko parytet, który mamy obecnie w zarządzie naszej firmy, ale również fakt, że to właśnie kobiety kierują w naszej organizacji tak istotnymi obszarami jak: dział prawny, logistyka, dział personalny, dział analiz cenowych, sprzedaż czy adaptacja - mówi Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska.

Marta Wrochna-Łastowska w Żabka Polska od 2018 roku

Marta Wrochna-Łastowska w spółce Żabka Polska pracuje od 2018 roku. Jako dyrektorka finansowa odpowiadała za utrzymanie płynności finansowej organizacji oraz efektywne i skuteczne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe Marta Wrochna-Łastowska zdobyła m.in. podczas wieloletniej pracy w Ernst & Young Corporate Finance w Polsce i za granicą. Jest absolwentką Finansów i Rachunkowości oraz Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada tytuł ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Firma zwraca uwagę, że dołączenie Marty Wrochny-Łastowskiej do zarządu firmy sprawia, że Żabka staje się pierwszą siecią handlową w Polsce, w której zarządzie obowiązuje parytet. Dodatkowo w spółce to właśnie kobiety zarządzają na stanowiskach dyrektorskich wieloma istotnymi obszarami.

Zarząd spółki Żabka Polska tworzą obecnie: Tomasz Suchański (prezes), Tomasz Blicharski, Anna Grabowska, Adam Manikowski, Jolanta Bańczerowska i Marta Wrochna-Łastowska.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 7000 placówek prowadzonych ponad 5500 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy odwiedza codziennie ponad 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas