PR2023-10-04
3

Była szefowa media relations Nest Banku założyła agencję AI Teammate

Marta ZalewskaMarta Zalewska

Marta Zalewska, była dyrektor media relations w Nest Banku, otwiera agencję AI specjalizującą się w PR i marketingu. AI Teammate ma tworzyć wirtualnych pracowników, wyszkolonych przez ekspertów rynkowych i wspieranych najnowszymi narzędziami i automatyzacjami AI. Partnerem technologicznym i współzałożycielem jest Aws Naser.

AI Teammate to agencja AI, specjalizująca się w public relations i marketingu, która powstała z butikowego consultingu technologicznego świadczącego usługi na Bliskim Wschodzie, m.in. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Jordanii i Iraku. Od października agencja rozpoczyna swoje działania w Polsce rozszerzając obszar specjalizacji o PR i marketing.

- Dzięki AI Teammate chcemy ułatwić małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do zaawansowanych technologii, oferując tańsze, precyzyjniejsze i szybsze usługi w obszarze PR i marketingu. Wspieramy sprzedaż, budowanie marki i rozpoznawalności w mediach za pomocą najnowszych rozwiązań AI. Nasi wirtualni pracownicy są zasilani narzędziami i automatyzacjami, które pozwalają im na podejmowanie szybkich i precyzyjnych decyzji opartych na danych i połączonych z naszą ekspertyza - komentuje Marta Zalewska, CEO i co-founder AI Teammate.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

AI Teammate realizuje już projekty na Bliskim Wschodzie, implementując automatyzacje i rozwiązania AI dla firm. Marta Zalewska ma doświadczenie w dziedzinie PR i relacji z mediami, zdobyte między innymi w Nest Banku. W Shares i Aion Banku odpowiadała za PR i pełniła funkcje rzecznika prasowego. Specjalizuje się w nowych technologiach, fintechach i finansach.

Agencja z wirtualnymi pracownikami

W skład zespołu AI Teammate wchodzi dwóch doświadczonych konsultantów: Marta Zalewska i Aws Naser oraz dwóch wirtualnych pracowników – Kate i Amber, które specjalizują się odpowiednio w marketingu i PR. W swojej ofercie, agencja proponuje zarówno pojedyncze usługi, takie jak content writing czy newsjacking, jak i holistyczne strategie budowania rozpoznawalności marek i ekspertów.

- Wierzymy, że AI może usprawnić procesy każdego biznesu, niezależnie od jego wielkości. Kluczem jest odpowiednia analiza procesów i dobranie właściwych rozwiązań. Co przy obecnej liczbie ponad 60 000 tysięcy globalnych narzędzi i usług AI może stanowić wyzwanie z perspektywy małych i średnich przedsiębiorstw, które często nie mają czasu na naukę, ani zasobów na zatrudnienie wewnętrznych ekspertów AI - tłumaczy Aws Naser, CTO AI Teammate.

Marta Zalewska dodaje, że model biznesowy oparty na usługach dostarczanych przez wirtualnych pracowników, obniża koszty operacyjne firm. W zależności od potrzeb może też jednocześnie wspierać efektywność istniejących zespołów i ich procesów.

AI Teammate adresuje kluczowe problemy rynku małych i średnich biznesów, m.in. edukację technologiczną, właściwy wybór i dostęp do dopasowanych rozwiązań AI, które realnie usprawniają procesy operacyjne.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas