PR2019-01-29
0

Marta Zienkiewicz i Alicja Lewandowska-Wolińska awansowały w Hill+Knowlton Strategies

Marta Zienkiewicz awansowała w Hill+Knowlton Strategies na stanowisko digital & content strategy directora, a Alicja Lewandowska-Wolińska na account directora. Obie dołączyły do zespołu kierowniczego agencji.

Alicja Lewandowska-Wolińska na nowym stanowisku zajmie się rozbudową oferty dla klientów korporacyjnych, w tym łączeniem działań typowych dla komunikacji korporacyjnej z propozycjami z obszaru lifestyle i digital. Bedzie także rozwijać dział pod względem obsługi podmiotów z branży energetycznej i profesjonalnych usług doradczych.

Z agencją Lewandowska-Wolińska związana jest od ponad dwóch lat. Dotychczas, jako senior associate, zarządzała pracą kilku zespołów realizujących działania dla polskich i międzynarodowych klientów z branż takich jak energetyka, nieruchomości i budownictwo, fintech, FMCG. Wcześniej pracowała przez cztery lata w Grayling, gdzie w dziale komunikacji korporacyjnej realizowała działania m.in. dla firm z branży energetycznej, FMCG i nieruchomości.  Z wykształcenia jest prawnikiem.

Marta Zienkiewicz będzie łączyła swoje dotychczasowe obowiązki (rozwój zespołu digital & influencer marketing) ze wzmocnieniem i rozbudową kompetencji agencji w zakresie tworzenia strategii contentowych dla klientów.  

Do zespołu H+K Strategies Zienkiewicz dołączyła w marcu 2016 roku, po półtorarocznej pracy dla wiodącej włoskiej platformy influencer marketingu Buzzoole. Obecnie pracuje dla klientów z takich branż jak technologie, FMCG, food & beverage czy projektów korporacyjnych i instytucjonalnych. W 2017 roku wygrała konkurs Young Creatives w kategorii PR. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów).

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas