Reklama2017-02-03
4

Maspex reklamuje dżemy prozdrowotne Łowicz 100% z owoców (wideo)

W telewizji ruszyła nowa kampania marki Łowicz, która przypomina o jej ubiegłorocznej nowości - linii trzech prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.

Kolejny etap kampanii Łowicza informuje o wprowadzonej w ubiegłym roku na rynek linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z owoców znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia - dzikiej róży, rokitnika i czarnego bzu.

W spocie telewizyjnym, którego tło dźwiękowe stanowi doniosła muzyka (fragment opery Lakmé), podkreślana jest charakterystyka poszczególnych owoców, a komentarzowi lektora towarzyszą ich ujęcia, których moc eksploduje po wydobyciu ze słoiczka. To ta sama reklama, która była emitowana w ramach akcji wprowadzającej nowe dżemy do sprzedaży.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:km

Więcej informacji:Maspex, dżem, Łowicz

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas