Reklama2018-11-16
1

Mastercard i City Handlowy „Nie oceniają tego, co kupujesz”

Pod hasłem „Nie oceniamy tego, co kupujesz” ruszyła kampania reklamowa Mastercard i banku Citi Handlowy, promująca program punktowy Priceless Specials. Akcję przygotowały Isobar Polska, Carat i Propeller Film.

Kampania ma charakter sprzedażowy, zachęca do założenia konta bankowego lub karty kredytowej w Citi Handlowym i zarejestrowania jej w programie Priceless Specials.

Czym jest program Priceless Specials?

Na start klienci mogą zyskać 150 złotych lub 15 tys. punktów (z Citi Simplicity lub kartą Ultime). W programie Priceless Specials uczestniczą takie marki jak Carrefour, RTV Euro AGD, Circle K, Decathlon, Gino Rossi czy Cinema City. Punkty można wymieniać na nagrody u partnerów.

Na użytkowników platformy Citi Specials czekają także m.in. zniżki na zakupy, specjalne oferty na podróże czy rabaty w specjalnym programie restauracyjnym.

Na potrzeby akcji przygotowano łącznie trzy humorystyczne spoty, których bohaterowie robią nietypowe zakupy, co wywołuje niemałe zdziwienie wśród innych osób.

Spoty emitowane są w internecie w dwóch odsłonach - w listopadzie br. oraz w pierwszym kwartale przyszłego roku. Promocję uzupełniają działania w placówkach Citi Handlowego.

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która na co dzień obsługuje w digitalu Mastercard.

Dom mediowy Carat zajął się strategią mediową kampanii. Spot w reżyserii Bartosza Prokopowicza wyprodukował Propeller Film.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas