W zeszłym tygodniu liderem oglądalności był niezmiennie serial TVP2 „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów zgromadził nadawany w TVN „MasterChef Junior”, który pokonał „Taniec z Gwiazdami” Polsatu.
Najwięcej widzów w okresie od 14 do 20 marca br. miał nadawany w Dwójce serial „M jak miłość”. Jego poniedziałkowy odcinek zobaczyło średnio 6,84 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 42,65 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Drugi był serial „Na dobre i na złe”, także emitowany w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 4,91 mln widzów, a jego udział w rynku wyniósł 31,95 proc.
Na podium znalazł się jeszcze nadawany w TVP1 „Ojciec Mateusz”, który zobaczyło 4,63 mln osób przy udziale wynoszącym 29,62 proc. Czwarta lokata należała do „Barw szczęścia” TVP2 - widownia tego serialu wyniosła 4,05 mln osób.
Nowy serial TVP1 „Bodo” znalazł się dopiero na 12. miejscu z widownią na poziomie 3,2 mln widzów, co dało stacji 18,91 proc. udziału w grupie 4+.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/przyjaciolki-stracily-280-tys-widzow-polsat-wygrywa-z-tvn ##
Oczko niżej w rankingu znalazł się najpopularniejszy program rozrywkowy, którym okazał się reality-show TVN „MasterChef Junior”. Zgromadził on przed telewizorami 2,99 mln oglądających i zanotował 17,77 proc. udziału.
Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął nadawany w Polsacie show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, który śledziło niemal 2,99 mln osób (19,52 proc. udziału). Trzeci był teleturniej TVP1 „Jaka to melodia?” z 2,88 mln widzów.
Zobacz tabelęW grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,2 mln widzów i 36,36-proc. udział. Druga pozycja należała do programu „MasterChef Junior” z widownią na poziomie 1,54 mln osób i udziałem wynoszącym 22,60 proc.
Trzecie miejsce w grupie 16-49 zajął serial „Na dobre i na złe” (1,53 mln widzów; 25,29 proc. udziału). Kolejny serial w zestawieniu, czyli „Barwy szczęścia”, znalazł się na miejscu dziewiątym (miał 1,12 mln widzów).
Kolejne lokaty w kategorii rozrywki należały zaś do takich produkcji TVN, jak „Kuchenne rewolucje” (1,12 mln; 21,02 proc.) oraz „Agent Gwiazdy” (1 mln; 18,86 proc.). Czwartym program rozrywkowym okazał się show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” (1 mln; 20,02 proc.).
Zobacz tabelę