Reklama2023-02-17
1

Mastermind Media zajmie się marketingiem internetowym Netto Polska

Sieć sklepów Netto Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie szeroko zakrojonych działań marketingowych w internecie. Do współpracy wybrała Mastermind Media.

Firmy nie ujawniają szczegółów na tema zakończonego przetargu. Mastermind Media ma zająć się działaniami marketingowymi online Netto Polska. Agencja współpracuje z tą siecią sklepów od ok. roku m.in. przy kampaniach MMS-owych oraz na portalach wydawców.

Działania Mastermind dla Netto skupią się na Google Ads i Facebook Ads, będą miały charakter lokalny oraz precyzyjne targetowanie. Kampania obejmuje swym zasięgiem również Wirtualną Polskę i portale należące do Polska Press, a także popularne serwisy agregujące gazetki promocyjne sieci handlowych. Ponadto planowane są emisje video na platformach VOD.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Wygranie przetargu jest dla nas nie tylko sukcesem i ogromną motywacją do dalszej pracy, ale też potwierdzeniem, że efekty dotychczasowych działań na rzecz Netto zostały wysoko ocenione przez Klienta – mówi Agnieszka Tomczyk, dyrektor zarządzająca Mastermind. – Naszym podstawowym celem jest uzyskanie jak najlepszych wyników, przekładających się na wzrost sprzedaży w sklepach sieci. Kampania dopiero wystartowała, będziemy na bieżąco monitorować jej przebieg, więc z czasem podejmiemy zapewne kolejne kroki służące jej optymalizacji.

Przed rokiem Netto Polska nawiązało współpracę z agencją VMLY&R na kompleksową obsługę digital.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Netto Polska, Mastermind Media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas