Reklama2015-02-25
0

Mastermind zrealizuje kampanię dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Mastermind Media wygrał przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju na przygotowanie i realizację szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Firma pokonała w nim czternastu konkurentów.

Resort infrastruktury przetarg prowadził od jesieni ub.r. Dotyczył on realizacji kampanii promocyjnej o szerokim zasięgu dotyczącej efektów wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w tym opracowania koncepcji kreatywnej, produkcji elementów kampanii, planowania i zakupu mediów do niej.

Swoje oferty, oprócz Mastermind Media, złożyli również: agencja reklamowa Formind, Media Group, Grupa PRC, Initiative Media Warszawa, Fabryka Komunikacji Społecznej, Agencja Reklamowa 4 All, Link PR, Pert Public Relations, Ecorys Polska, Fundacja „Fly Film”, John Pitcher, Profile i konsorcjum złożone z agencji reklamowej Opus B i Infinity Media oraz konsorcjum firm European Culture Consulting Culture Factory, Digital One Consulting i Value Media.

Kampania zaplanowana przez ministerstwo będzie obejmować prasę, internet (w tym Facebook). Do zadań Mastermind Media należy opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii w tym grafiki wykorzystywanej do działań promocyjnych, scenariusza spotu promocyjnego oraz storyboardu, layoutu publikacji, koncepcji promocji w internecie. Firma zajmie się realizacją kampanii, planowaniem i zakupem mediów itp. Dokładny termin realizacji kampanii nie został podany.

Wartość umowy pomiędzy Mastermind Media a Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju wynosi 904 tys. zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas