Reklama2022-06-10
24

Mata ambasadorem adidas Originals

Raper Michał Matczak znany jako Mata został ambasadorem reklamowym marki adidas Originals.

"Po zeszłorocznej współpracy przy koncercie na warszawskim Lotnisku Bemowo – największym koncercie solowego artysty w historii polskiej muzyki, adidas Originals postanowił iść tropem wieloletniej tradycji wspierania muzyków, którzy idą pod prąd i inspirują miliony jak Beyonce czy Pharell Williams i zaprosić Michała do współpracy jako ambasadora marki" - podała marka w czwartkowym komunikacie.  

Mata i adidas Originals

Efekty współpracy Maty i adidas zobaczymy w drugiej połowie roku. "Zaplanowany jest szereg wspólnych działań, które będą odpowiedzią na równanie MATA :) + ADIDAS" - informuje marka.

Mata jest członkiem grupy Gombao33. Zadebiutował w styczniu 2020 swoim diamentowym już albumem “100 dni do matury”. W ubiegłym roku wydał drugi album “Młody Matczak”, który został najpopularniejszym albumem w Polsce w 2021 na Spotify, a on sam stał się najpopularniejszym muzykiem na platformie w Polsce.  

W maju 2022 młody raper ogłosił Mata Tour - trasę koncertową po Polsce, a swoją premierę miał utwór “PATOPROHIBICJA (28.01.2022)”. 

Mata w ubiegłym roku był ambasadorem sieci fastfoodów McDonald's.

Klienci McDonald's jesienią ubiegłego roku mogli kupić "Zestaw Maty", w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

W styczniu tego roku Mata został zatrzymany przez warszawską policję pod zarzutem posiadania narkotyków.

Marka adidas w Polsce promowała się ostatnio m.in. kampanią kolekcji Blue Version z segmentu premium. Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz. Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

Autor:jd

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas