Reklama2021-11-23
15

Mata w McDonald's na zakończenie kampanii

Na zakończenie kampanii reklamowej "Mata przejmuje Maka" raper Mata odwiedził jedną z warszawskich placówek McDonald's, gdzie spotkał się z fanami.

Raper Mata zjadł swój zestaw w McDonad's na skrzyżowaniu Świętokrzyskiej z Nowym Światem w Warszawie. Na koniec Mata w symbolicznym geście wymienił się koszulką z jednym z pracowników. Event zwieńczył współpracę marki z artystą.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mata-mcdonald-s-zestaw-cena-18-zl-jak-powstala-wspolpraca-travis-scott ##

Mata zjadł w Maku

"Niezapowiedziana wizyta w lokalu przyciągnęła tłum fanów Młodego Matczaka, którzy skorzystali z okazji, by zrobić sobie zdjęcie z idolem albo otrzymać autograf na kultowych już naklejkach" - czytamy w komunikacie firmy.
 
- Mata w tej kampanii przejął Maka w każdy możliwy sposób, oferując swój zestaw czy produkując kolekcję ubrań, a na koniec przyszedł czas, by przejął jedną z lokacji dosłownie -– tłumaczy ideę wydarzenia Jan Mirosław, deputy creative director DDB Warszawa. - Było to idealne zakończenie kolaboracji, jakiej wcześniej w Polsce nie było - dodaje.

Agencja DDB Warszawa odpowiadała za kreację kampanii. Produkcją zajął się dom Papaya Films, planowaniem mediów dom mediowy OMD, a działaniami PR – 24/7 Communication. Stronę organizacyjną wspierała agencja high&.

- Pierwszy tydzień kampanii był to dla nas trzecim najlepszym tygodniem w historii firmy w Polsce, zarówno pod względem liczby transakcji, jak i osiągniętej wartości sprzedaży. Odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 60% w stosunku do analogicznego okresu rok temu. To nie jedyny rekord, jaki pobiliśmy dzięki współpracy z najpopularniejszym raperem w Polsce. 18 października, czyli pierwszego dnia startu kampanii „Mata przejmuje Matę” odnotowaliśmy dzienny rekord odwiedzin aplikacji McDonald’s. Do 2 listopada średnia dzienna liczba unikalnych użytkowników była wyższa o 150% (ponad dwukrotnie) w porównaniu do średniej z całego ostatniego miesiąca przed startem kampanii – informował na początku listopada Wirtualnemedia.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu McDonald’s Polska.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mata-youtube-reklama-hit ##

Mata przejął Maka

Od 18 października w restauracjach szybkiej obsługi McDonald's można kupić "Zestaw Maty". To efekt współpracy rapera Maty z popularną siecią fastfoodów. Limitowany Zestaw Maty składa się z potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Całość kosztuje 18 złotych.

Oprócz "Zestawu Maty", raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s. Merch Maty będzie można wygrać w ramach konkursu,

Eksperci, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości, że biznesowo kampania to świetny ruch, a wizerunkowo mimo krytyki Mata i McDonald's w dłuższej perspektywie czasu nie stracą.

Autor:jd

Więcej informacji:Mata, McDoonald's, Zestaw Maty

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas