Reklama 2018-02-26
4

Mateusz Borek, Roman Kołtoń i Tomasz Hajto promują Zakłady Bukmacherskie eToto (wideo)

Ambasadorami marketingowymi firmy Zakłady Bukmacherskie eToto zostali dziennikarze sportowi Telewizji Polsat Mateusz Borek i Roman Kołtoń oraz ekspert piłkarski tego nadawcy Tomasz Hajto.

W ramach współpracy wizerunek Mateusza Borka, Romana Kołtonia i Tomasza Hajty będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych eToto. Spot sponsorski z udziałem zaczął już być emitowany przy niektórych programach sportowych, m.in. „Misji futbol” na Onecie.

Ponadto Borek, Kołtoń i Hajto niebawem zaczną przygotowywać teksty i materiały wideo o piłce nożnej, które będą publikowane w serwisie eToto.pl.

- Wybrane osoby wpisują się w strategię marki, planowanie działania i dalszy rozwój firmy ETOTO. Stawiamy na długofalowy rozwój, również w zakresie współpracy z ambasadorami marki. Wierzymy mocno, że rozpoczęta współpraca przyniesie planowany efekt, w związku z tym nie zakładamy, że będzie ona trwała sezon czy rok, a zdecydowanie dłużej - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Szczechowski, marketing manager w eToto.

Zakłady Bukmacherskie eToto w latach 2015-2015 była sponsorem głównym klubu piłkarskiego Piast Gliwice. - Aktualna strategia marketingowa nie zakłada działań sponsoringowych, chociaż nie wykluczamy, że może się to zmienić w przyszłości. Na ten moment zdecydowana większość naszych działań promocyjnych skupiona jest w internecie, będziemy pojawiać się w największych polskich serwisach - zapowiada Tomasz Szczechowski.

Mateusz Borek wcześniej przez kilka lat był ambasadorem reklamowym serwisu bukmacherskiego Betclic. Z kolei w 2016 roku - kolejno razem z Anną Lewandowską i Łukaszem Fabiańskim - reklamował BZ WBK.

Autor: tw

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas