Klub piłkarski Raków Częstochowa zatrudnił kierownika działu marketingu i komunikacji. Stanowisko objął Maurycy Sklorz.
Maurycy Sklorz w przeszłości pełnił funkcję rzecznika prasowego, a następnie kierownika działu komunikacji w GKS-ie Katowice.
W Rakowie Częstochowa do jego obowiązków należą realizacja strategii marketingowej na każdym jej etapie, nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz planowanie i organizowanie pracy działu.
- Poszukiwania odpowiedniej osoby na to stanowisko trwały wiele miesięcy. Dziś możemy powiedzieć, że dział komunikacji i marketingu przyjął po prostu strukturę założoną przez zarząd klubu - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Daria Wollenberg, rzeczniczka prasowa klubu.
Technologie | Stadion podzielony na sektory, reżim sanitarny dla dziennikarzy. Nowe zasady organizacji meczów Ekstraklasy |
Maurycy Sklorz jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-Społecznego w Warszawie.