Internet 2009-04-10
0

Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek

Maybelline New York rozpoczyna drugą edycję internetowego konkursu na trendsetterki. Kryterium rywalizacji jest aktywność w specjalnie uruchomionym serwisie.

Maybelline New York rozpoczyna w serwisie internetowym www.maybellinetrends.pl drugą edycję konkursu na trendsetterki. Zabawa jest skierowana do internautek interesujących się trendami w modzie i makijażu oraz chcącymi zostać ambasadorkami tej marki. Rywalizacja polega na zbieraniu punktów przyznawanych za zapraszanie znajomych, pisanie bloga, dodawanie zdjęć i linków, umieszczanie komentarzy na forum oraz rozwiązywanie zadań pojawiających się na stronie. W pierwszej edycji konkursu wzięło udział ponad 500 tys. internautek, z których 5 tys. otrzymało tytuły ambasadorki marki Maybelline.

maybelline

Witrynę wykorzystywaną w tej akcji przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, która do sekcji blogowej i forum dodała nowe funkcjonalności. W serwisie udostępniono też działy City Guide, w którym internautki mogą wskazywać najlepsze ich zdaniem miejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks, oraz Look Book, w którym znajdują się materiały wideo prezentujące rady specjalistów od makijażu z Nowego Jorku.

Autor: tw

Więcej informacji: Maybelline, trendsetterka

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas