Reklama 2020-02-04
2

mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

Pod hasłem „Ludzie są niesamowici” ruszyła kampania informacyjna mBanku dotycząca cyberbezpieczeństwa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Mindshare, Flota Filmowa i Solski Communications.

To kolejna akcja mBanku poświęcona zagadnieniu bezpieczeństwa w sieci. Podobnie jak w jej poprzednich odsłonach („Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” oraz „Uważni w sieci”) bank ostrzega przed zagrożeniami w cyfrowym świecie.

Kampania jest emitowana w prasie, telewizji, internecie, kinach i na nośnikach zewnętrznych – podobnie jak klasyczne akcje akwizycyjne. W tej kampanii jednak mBank oferuje wyłącznie wiedzę o zagrożeniach w sieci i informacje o tym, jak się przed nimi chronić.

- W naszych filmach ludzie bawią się z niedźwiedziem, nurkują w przeręblu, wspinają się i spacerują po linie bez asekuracji. Wreszcie pędzą po torze z zawrotną prędkością. Nam te zachowania kojarzą się z innymi, równie niesamowitymi. Klikaniem w niesprawdzone linki i wiadomości. Płaceniem faktur i rachunków bez sprawdzenia numeru konta. Korzystaniem z internetowych „okazji” w nieistniejących sklepach czy wreszcie publikowaniem wrażliwych informacji w sieci - tłumaczy Aneta Kubik, brand manager mBanku.

Przykłady braku ostrożności w kampanii mBanku

W serii spotów przedstawiono przykłady sytuacji, w których ludzie wykazują się nieostrożnością w sieci, przez co mogą tracić swoje pieniądze i dane.

 

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zofia-zborowska-reklama-mbank-kampania-swiateczna ##

W ramach kampanii powstała strona internetowa LudzieSaNiesamowici.pl, na której bank tłumaczy, dlaczego prezentowane w spotach zachowania są niebezpieczne.

Koncepcję kampanii „Ludzie są niesamowici” opracowała agencja BBDO Warszawa, a media zaplanował dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotów, wyreżyserowanych przez Tomka Goldbauma-Wlazińskiego, odpowiadała Flota Filmowa. Działania PR przygotowała agencja Solski Communications.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/mbank-platnosci-garmin-pay-jak-dziala ##

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej mBank wyniosły 102,23 mln zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor: jd

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas