Reklama2009-10-20
0

McCann Erickson i Fallon powalczą o globalny budżet reklamowy IHG

InterContinental Hotels Group (IHG) uruchomiła przetarg napołączony globalny budżet reklamowy należących do sieci marekCrowne Plaza, Holiday Inn i Holiday Inn Express.

Międzynarodowa sieć hotelowa chce przekazać ten budżet jednejglobalnej sieci reklamowej. Powalczą o niego agencje McCannErickson (obsługuje IHG w Europie) i Fallon (w USA).

Przetarg nie obejmuje kreatywnego budżetu głównej markiInterContinental, za który obecnie odpowiada agencja LeagasDelaney, ani globalnego budżetu medialnego IHG, który od marca tegoroku obsługuje Mindshare.

Autor:km

Więcej informacji:Fallon, IHG, McCann Erickson

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas