McCann Worldgroup uruchomił globalnego bloga Truthhunting.com, na którym publikowane są materiały autorstwa pracowników sieciowej agencji.
Do tej pory do prowadzenia bloga udało się zwerbować pracowników pochodzących z 40 biur McCann Worldgroup w 30 krajach. Blogerzy reprezentują wszystkie dyscypliny i działy.
Obecnie na Truthhunting.com można znaleźć materiały przygotowane m.in. przez agencje interaktywne MRM Worldwide z Włoch oraz Hong Kongu, tokijski i londyński oddział McCann Worldgroup oraz agencję marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide z Nowego Jorku. Autorzy tekstów podzielili się tam swoim refleksjami dotyczącymi zamieszek w Londynie, irracjonalności posiadania złota, przestarzałości ekranów, afrykańskiego inkubatora technologicznego, czy fotograficznej podróży po markach w Południowo-Wschodniej Azji.
Nadzór edytorski nad serwisem sprawuje Bruce Stockler, były dziennikarz i pisarz, który pełni funkcję dyrektora content + social media w McCann Worldgroup. Teksty będą publikowane w kilku wersjach językowych, w tym w narodowym języku autora.