PR2020-08-28
0

PKP Intercity do obsługi PR wybrało Publicis Lion

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Agencja Publicis Lion wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę tej spółki w zakresie public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Aplan Media, McCann Worldgroup i On Board Public Relations.

W przetargu PKP Intercity na obsługę w zakresie public relations wpłynęło 8 ofert. Złożyły je agencje: Aplan Media, Face It, Komunikacja Plus, McCann Worldgroup, OnBoard Public Relations, Public Dialog, Publicis Lion i inPlus Media.

Do drugiego etapu przetargu przeszły agencje Aplan Media, inPlus Media i Publicis Lion. Spółka zdecydowała o wyborze Publicis Lion przyznając tej agencji najwyższą liczbę punktów.

Publicis Lion zajmie się m.in. bieżącą obsługą spółki w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzi 5 audytów działań media relations prowadzonych przez PKP Intercity wraz z rekomendacjami zmian zarówno pod kątem efektów, jak również organizacji pracy biura prasowego.

Będzie też przygotowywać i prowadzić szkolenia z zakresu wystąpień w mediach dla członków zarządu oraz ekspertów spółki.

Z wybraną agencją PKP Intercity będzie pracować przez 2 lata od zawarcia umowy.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas