Reklama2023-11-15
11

McDonald’s wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. „Zimę najlepiej spędzać razem”

Do oferty Burgera Drwala McDonald's dołączają kolejne cztery odsłony kanapek, w tym nowość - wariant z chrzanem. Menu promuje kampania “Lepsza strona zimy” oraz specjalna gra planszowa w lokalu McDonald's w Łodzi. 

Burger Drwala od 15 listopada dostępny jest w ofercie McDonald’s w pięciu różnych odsłonach: klasycznej, z kurczakiem, na ostro, z żurawiną oraz z chrzanem. Kanapki można personalizować i dodać do niego dodatkową porcję wołowiny lub kurczaka w wariancie z kurczakiem.

Nowe warianty Burgera Drwala 

W ramach kampanii promocyjnej restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju.

Właśnie w tym lokalu w Łodzi zostały nakręcone zdjęcia do spotu reklamowego promującego Burger Drwala.

- Rozpoczynając pracę nad tegoroczną kampanią szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, co sprawia, że zimowe dni i wieczory, które często nam się dłużą, stają się lepsze. Odpowiedź nasunęła się od razu – towarzystwo. A jeśli mowa o nim, to nie ma nic bardziej towarzyskiego niż gra planszowa, dlatego to właśnie ona stała się motywem przewodnim tegorocznej kampanii. Stworzyliśmy w Łodzi największą planszówkę w Polsce, w którą może zagrać każdy fan Burgera Drwala. Ten wyjątkowy Mak w swojej aranżacji dopracowany jest zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, aby wszyscy odwiedzający restaurację otrzymali najlepszą z możliwych porcję doświadczeń - komentuje Jakub Strutyński, field marketing manager McDonald's Polska.

Każdy w dniach od 13 do 19 listopada będzie mógł odwiedzić restaurację przy ul. Retkińskiej 103 i wziąć udział w grze, stając na planszy z innymi graczami. W trakcie jednej rozgrywki, w grze będzie brało udział 10 dwuosobowych drużyn, a tym którym uda się w wyznaczonym czasie skompletować wszystkie składniki na Burgera Drwala, zostaną wydane wyjątkowe, smakowite nagrody.

Rusza „Lepsza strona zimy” 

W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w restauracji w Łodzi oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH.

Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.    

Autor:jd

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas