Biznes2022-12-06
3

McDonald's testuje drive-thru przyszłości

McDonald's ogłosił otwarcie nowej restauracji testowej w Fort Worth w Teksasie, której celem jest przeniesienie doświadczenia sieci drive-thru w przyszłość. W lokalu nie ma stołów ani krzeseł do spożywania posiłków, a klient odbiera zamówienie ze specjalnego taśmociągu.

To pierwsze tego rodzaju miejsce McDonald's w Fort Worth w Teksasie zostało zbudowane specjalnie z myślą o obsłudze klientów cyfrowych poprzez usługi drive-thru, odbiór i dostawę przy użyciu zupełnie nowych systemów i technologii .

Wykorzystano tu technologię Order Ahead Lane - klienci składają zamówienie w aplikacji McDonald's, a potem przejeżdżając przez specjalny ekskluzywny pas przy restauracji otrzymują zamówienia za pośrednictwem przenośnika taśmowego.

McDonald's podkreśla, że Order Ahead Lane jest idealny dla klientów, którzy chcą złożyć zamówienie z wyprzedzeniem za pośrednictwem aplikacji McDonald's.

Ten specjalny pas do odbierania zamówień złożonych online ma również dodatkową funkcję informowania członków załogi, kiedy samochód zbliża się do lokalizacji, aby mogli oni zaplanować konkretne zamówienie na przyjazd klienta - by ten nie musiał czekać.
Funkcja ta ma sprawić, że klient otrzyma posiłek możliwie jak najświeższy.

Restauracja bez krzeseł i stołów

Taka koncepcja odbioru zamówień jest skierowana do klientów zmotoryzowanych. Oprócz parkingu dla kurierów i pasów odbioru przy krawężniku, lokalizacja jest nastawiona na klientów planujących obiad w domu lub w podróży, co oznacza, że ​​wewnątrz restauracji nie ma stołów ani krzeseł do spożywania posiłków. Zamiast tego wewnątrz znajdują się kioski i półki na zamówienia, dzięki którym klienci mogą wejść do środka i szybko odebrać zamówienie.

- W McDonald's wyznaczamy standardy dla Drive Thrus od ponad 45 lat  — mówi cytowany w komunikacie prasowym Max Carmona, starszy dyrektor McDonald's ds. globalnego projektowania i rozwoju restauracji. - Ponieważ potrzeby naszych klientów wciąż się zmieniają, dokładamy wszelkich starań, aby znaleźć nowe sposoby obsługiwania ich szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

McDonald's nie jest pierwszą restauracją, która przeszła na zaawansowaną technologię dzięki sprytnemu przeprojektowaniu jednej ze swoich lokalizacji – iw rzeczywistości sieć próbowała w przeszłości zamawiać AI z klientami, wraz z Sonic i Checkers. Latem 2022 roku firma Taco Bell otworzyła dwupiętrową lokalizację , której celem było unowocześnienie procesu przejazdu przez niespotykaną wcześniej architekturę dla sklepu typu fast food.

Sieć o nazwie Taco Bell Defy nadal działa w Brooklyn Park w stanie Minnesota, wykorzystując technologię wideo i dostarczając jedzenie za pomocą „zastrzeżonej windy pionowej”.

McDonald's na razi testuje rozwiązanie wprowadzone w Teksasie. Nie ma w planach wprowadzenia go na innych rynkach.

Autor:bg

Więcej informacji:McDonald's, drive-thru, aplikacja, Texas

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas