Reklama2017-02-26
0

McDonald's ośmiesza hipsterskie kawiarnie w reklamie McCafe

Sieć McDonald's w nowej kampanii promującej McCafe w Wielkiej Brytanii wyśmiewa inne kawiarnie pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, wygórowane ceny czy brak miejsc do siedzenia.

Najnowszy spot sieci restauracji McDonald's promuje sieć kawiarni McCafe. By podkreślić jakość obsługi, jak i jakość serwowanych tam kaw oraz przewagę rynkową McCafe, marketer zdecydował się w zabawny sposób pokazać, jak jest lub może być w innych kawiarniach.

W reklamie pokazano np. bardzo malutkie filiżanki kawy w jednej z kawiarni, specyficzny sposób parzenia kawy w drugiej, podawanie kawy w słoiku ze słomką, wysokie ceny w kolejnej, nieczytelne menu w następnej, brak miejsc do siedzenia w jeszcze innej - zamiast stolików w sali stoi stół do tenisa itp.

Bohater reklamy - coraz bardziej zdezorientowany trafia wreszcie do McCafe, gdzie dostaje swoją ulubioną kawę za rozsądną cenę, wygodne miejsce do siedzenia i smaczne ciastko.

Autorem kreacji reklam jest agencja Leo Burnett z Londynu, a reżyserem spotu Tony Barry. Piosenka użyta w reklamie to „Madness - They Call it Madness” jamajskiego muzyka Prince’a Bustera, uchodzącego za prekursora muzyki ska.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas