Reklama2022-04-27
5

"Jutro zależy od nas" w proekologicznej kampanii McDonald's

„Jutro zależy od nas” to hasło nowej platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska, która właśnie wystartowała. Kampania skupia się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s, czyli dawaniu drugiego życia odpadom. Za jej realizację odpowiadają DDB Warszawa i OMD Poland.

McDonald's Polska wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Jutro zależy od nas”. Kampania skupia się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s, czyli dawaniu drugiego życia odpadom.

Jednym z istotnych elementów strategii McDonald’s w Polsce jest ograniczenie wpływu na środowisko poprzez zamknięcie obiegu opakowań w restauracjach.

- Wiemy, że jeszcze wiele pracy przed nami, ale jesteśmy odpowiedzialnym partnerem zielonych rozwiązań i nie zamierzamy schodzić z tej drogi. Jutro zależy od nas – nas jako firmy, ale również nas jako społeczeństwa. Dzięki opracowanej przez polskiego recyklera innowacyjnej technologii już dziś jesteśmy w stanie przetworzyć w bezpieczny sposób opakowania papierowe z domieszką polimeru nawet jeśli były zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań przez naszych gości w restauracjach do odpowiednich frakcji jest ważne i umożliwia nam zamykanie obiegu opakowań poprzez dawanie im drugiego życia. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczyniają - mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Jak podano w komunikacie "obecnie 70 proc. surowców, z których powstają opakowania wykorzystywane w McDonald's to papier, tylko 5 proc.opakowań stanowi plastik. Firma niedawno wycofała plastikowe słomki na rzecz ich papierowych odpowiedników, wprowadziła papierowe opakowania do lodów McFlurry oraz drewniane sztućce. To pozwoliło na łączną redukcję 925 ton plastiku rocznie."

Teraz McDonald's chce wyposażyć niemal wszystkie restauracje sieci (poza tymi zlokalizowanymi w centrach handlowych) w kosze do segregacji odpadów. Odpady papierowe trafiają do polskiej papierni, firmy Milkan-Ryza, z którą McDonald’s nawiązał współpracę na początku 2020 roku.

Głównym elementem kampanii jest spot telewizyjny. Działania obejmują szeroką kampanię telewizyjną wzmocnioną działaniami VOD, kampanię display oraz kino. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas