Reklama2022-09-30
0

McDonald's reklamuje się w języku migowym

McDonald's uruchomił inkluzywną kampanię reklamową - w jej ramach marka nakręciła wideo z raperem Signmarkem z Finlandii. Artysta został pierwszym głuchym muzykiem, który podpisał kontrakt z wytwórnią Warner Music Group. W ramach promocji wykonał dżingla "I'm Lovin' It" w języku migowym.

Czas kampanii zbiega się z Międzynarodowym Tygodniem Głuchych, który wspólnota obchodzi pod koniec września. Jak zauważyli przedstawiciele marki, kreacja promuje ideę równości w restauracjach sieci, a także ma na celu wsparcie pracowników i klientów z wadami słuchu.

W kampanii wykorzystano teledysk „śpiewany” w języku migowym. Występujący w nim ​​raper Signmark wycisza swój głos i ręcznie przedstawia swoje teksty z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych.

Opracowana przez Nord DDB w celu podniesienia świadomości na temat głuchoty, reklama YouTube przedstawia współpracę sieci burgerów z fińskim artystą, aby przetłumaczyć dźwiękowy dżing na w pełni włączające logo dźwiękowe.

Otwierając ludziom oczy na uprzedzenia, z jakimi spotykają się osoby z wadami słuchu, kampania wspiera misję McDonald's , aby promować równość w swoich restauracjach i poza nimi.

Kampania, obecna w telewizji, wideo online i mediach społecznościowych, pokazuje starania, aby niesłyszący personel i klienci czuli się mile widziani.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas