Reklama2021-05-06
0

McDonald's promuje kawiarnie McCafé wśród Brytyjczyków

Brytyjski oddział McDonald's rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje swoją kawę z McCafé.

Humorystyczna kampania ma pokazać zalety kawy z McCafé, którą brytyjscy konsumenci mogą kupić za 99 pensów. Spot akcentuje idealną równowagę między jakością i ceną napoju. Według Brytyjskiego Stowarzyszenia Kawy na Wyspach wypijanych jest 2 miliardy filiżanek kawy dziennie, co sprawia, że dla McDonald's to bardzo intratny rynek. Nową kampanią chce też wzmocnić brand McCafé po okresie lockdownu.

30-sekundowy spot pokazuje kolejno ludzi pijących (i upuszczających) drogie kawy, w tle słychać zaś dźwięk kasy fiskalnej.

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas