Biznes2017-05-10
3

Informacje o czasie dojazdu do najbliższej restauracji w kampanii McDonald’s (wideo)

Należąca do OMD Poland agencja Macroscope zrealizowała ogólnopolską kampanię z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi, na których wyświetlano na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji McDonald's z ofertą śniadaniową.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji McDonald's. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

Do realizacji akcji wykorzystywano dane pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Jak podaje OMD, jest to pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED.

Kreację przygotowała agencja DDB& Tribal.

Autor:bg

Więcej informacji:McDonald’s

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas