Reklama2017-10-30
0

McDonald’s rusza z globalnym przeglądem mediowym, obsługi broni OMD

McDonald’s, fot. Shutterstock.comMcDonald’s, fot. Shutterstock.com

Sieć fast foodowa McDonald’s rozpoczęła globalny przegląd ofert domów mediowych. Obsługi mediowej broni OMD pracujący dla tego marketera od 14 lat. Walka toczy się o budżet wyceniany na 2 mld dolarów.

McDonald’s zdecydował się na globalny przetarg mediowy, bo - jak tłumaczy - szuka sposobów na skuteczniejsze kampanie reklamowe. Informacje o rozpoczętym przeglądzie ofert domów mediowych potwierdził w rozmowie z „The Wall Street Journal” Bob Rupczyński, wiceprezes ds. mediów i zarządzania relacjami z klientami w McDonald’s.

Przez wiele ostatnich lat obsługą mediową marketera w większości krajów zajmuje się dom mediowym OMD, należący do Omnicom Group. W USA zajmuje się tym od 14 lat.

Firma nie zdradza liczby i nazw agencji zaproszonych do przetargu. Ujawnia jedynie, że dotychczasowa współpraca z OMD jest na tyle udana, że agencja ta będzie uczestniczyć w przeglądzie.

Przedstawiciele McDonald’s w rozmowie z „WSJ” poinformowali, że planują zrezygnować z wyboru jednej agencji mediowej, która będzie obsługiwać budżet na poziomie globalnym. Chcą współpracować z kilkoma mniejszymi domami mediowymi, które zajmą się globalną obsługą mediową.

Decyzja ta jest sprzeczna z obowiązującym obecnie trendem w usługach marketingowych, mającym na celu zredukowanie wydatków na współpracę z agencjami poprzez konsolidowanie obsługi mediowej w jednej firmie. - Naszym celem nie jest ograniczanie opłat agencyjnych. Chcemy znaleźć jak najskuteczniejsze sposoby dotarcia do konsumentów oraz mieć zapewnione jak najwyższej jakości usługi w zakresie mediów na całym świecie - powiedział Bob Rupczynski.

Autor:bg

Więcej informacji:McDonald’s, OMD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas