Reklama2016-06-15
0

McDonald’s w kampanii na Euro 2016 łączy narody szalikami

McDonald’s, który jest jednym ze sponsorów Euro 2016, rozpoczął kampanię reklamową mającą przeciwstawiać się chuligańskim wybrykom towarzyszącym niektórym meczom. W reklamach autorstwa agencji BETC z Paryża jednoczy narody.

Na billboardach z logo McDonald's pokazano fanów piłki nożnej, którzy w rękach trzymają szaliki, jakie zwykle na meczach mają kibice. Te jednak są wyjątkowe, bo wyglądają jak zszyte z dwóch różnych, których reprezentacje grają przeciw sobie w Euro 2016. Jedna część ma barwy jednego kraju, a druga - innego. Z ich połączenia powstają nowe nazwy. I tak: Polska i Niemcy to Polmany, Szwecja i Włochy to Swetaly, Anglia i Słowacja to Englakia, Francja i Szwajcaria to Freland,

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polskie-euro-2016-reklamowe-promuja-sie-nie-tylko-sponsorzy-reprezentacji-turnieju-i-pilkarzy-wideo ##

Kampania, do której zdjęcia wykonała Kim Reenberg, ma promować tolerancję i różnorodność. Główny slogan zamieszczony na plakatach reklamowych brzmi: „Come as you are”.

Pomimo złych zdarzeń, które towarzyszą niektórym meczom, McDonald’s chce zwrócić uwagę, że jednak piłka nożna jednoczy ludzi i fanów tego sportu, nawet  krajów, które ze sobą walczą na boisku sportowym.

Autor:bg

Więcej informacji:McDonald’s, Euro 2016

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas