Reklama2019-02-14
2

WieśMac w dwóch nowych odsłonach w McDonald’s

Od 13 lutego w restauracjach McDonald’s dostępna jest nowa oferta promocyjna z kanapką WieśMac w dwóch premierowych odsłonach. Wspiera to kampania reklamowa.

W lutym w ofercie promocyjnej McDonald’s oprócz klasycznej i podwojonej wersji burgera pojawią się jego dwie nowe wersje. WieśMac z jajkiem sadzonym oraz WieśMac z serem wędzonym i sosem chrzanowym.

Do oferty wracają kartofelki z sosem koperkowym. Wraca również linia deserów wiśniowo-czekoladowych.

Desery w McDonald’s

Na klientów McDonald’s czeka Lodowe Marzenie z Polewą Wiśniową, czyli połączenie lodów waniliowych, bitej śmietany i kawałków wiśni, oblanych polewą czekoladowo-wiśniową. Pojawi się również waniliowa kompozycja McFlurry z polewą o smaku wiśniowym i chrupiącą posypką oraz Lody z Polewą w dwóch smakach, wiśniowym i czekoladowym.

Obok tego, klienci mogą spróbować Shake’a o smaku wiśniowym z gęstym sosem czekoladowym i posypką mleczno-kawową.

Kampania na walentynki

Promocję, która potrwa do 2 kwietnia, wspiera kampania reklamowa. Spot nawiązuje do Święta Zakochanych.

Obsługą reklamową McDonald’s Polska zajmują się DDB&tribal (kreacje) oraz OMD (zakup mediów).

Autor:jd

Więcej informacji:McDonald’s, WieśMac, walentynki

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas