Reklama2018-03-15
1

Media Group będzie obsługiwał Bank Gospodarstwa Krajowego

Dom mediowy Media Group wygrał przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczący planowania i zakupu mediów do jego wszystkich działań reklamowych.

Przetarg rozpoczął się na początku stycznia. Wstępny szacowany budżet BGK to 15 mln zł brutto. W finale przetargu, oprócz zwycięskiego Media Group były agencje Zenith (Publicis Media), Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Universal McCann, ClickAd Interactive i konsorcjum złożone z Effective Media i Effective Media Solutions.

Media Group zajmie się pośredniczeniem w zakupie powierzchni reklamowych i czasu antenowego na potrzeby zaplanowanych działań reklamowych BGK a także przygotowaniem i realizacją strategii promocji wskazanych przez bank projektów.

Agencja będzie pracować dla BGK przez trzy lata od momentu zawarcia umowy.

Media Group już wcześniej zajmował się obsługą mediową BGK - po przetargu wygranym w połowie ub.r.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas