Reklama2023-10-09
1

Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy

Agencje Media Group i Euvic Media wygrały przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na obsługę mediową kampanii “Budowa. Stop wypadkom” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg Państwowej Inspekcji Pracy dotyczył przeprowadzenia działań medialnych do kampanii pod hasłem “Budowa. Stop wypadkom!”. 

Był podzielony na 2 części. Pierwsza obejmowała emisją spotu telewizyjnego, a druga - przygotowania i realizacji kampanii w internecie. 

Emisją spotu tv zajmie się Media Group. Umowa opiewa na kwotę 949,8 tys. zł (netto, bez VAT).

Działania w internecie realizować będzie Euvic Media - w tym wypadku budżet wynosi 89,4 tys. zł (netto, bez VAT).

Zaplanowane przez PIP działania mają zostać zrealizowane do drugiej połowy grudnia br. 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas