Reklama2017-01-09
0

Media Group, Profile i Bringmore Advertising przygotują kampanię „Czytajmy etykiety”

Konsorcjum złożone z firm Media Group, Profile i Rajczyk Włodzimierz Bringmore Advertising po wygranym przetargu przygotuje na zlecenie Instytutu Żywności i Żywienia kampanię pod hasłem „Czytajmy etykiety”.

Ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna pod hasłem „Czytajmy etykiety” będzie obejmować telewizję, internet i outdoor. Dodatkowo w jej ramach zaplanowano zorganizowanie pięciu konferencji prasowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 2,577 mln zł.

Konsorcjum Media Group, Profile i Bringmore Advertising pokonało w przetargu osiem konkurencyjnych firm. Wśród nich oferty złożone przez konsorcjum Hand Made i Arena Media, Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Jero, Althermedia, Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kampania realizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich, w ramach realizacji projektu „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas