Reklama2019-04-16
0

Media Group zajmie się obsługą mediową Urzędu Dozoru Technicznego

Urząd Dozoru Technicznego rozstrzygnął przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów w tym roku. Wybrał do współpracy dom mediowy Media Group odrzucając oferty Effective Media Solutions i ClickAd Interactive.

Media Group złożył ofertę z ceną  254 026,98 zł, Effective Media Solutions zaproponował 321 300,87 zł , a ClickAd Interactive- 484 680 zł.

Tym samym UDT zdecydował się na współpracę z agencją, która zaproponowała najniższą cenę. Będzie z nią pracować do końca br.

Do zadań Media Group należy m.in. zakup powierzchni reklamowej w prasie i internecie pod publikacje stanowiące wsparcie dla działań popularyzujących zagadnienia związane z bezpieczną pracą urządzeń technicznych.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas