Reklama2014-12-06
2

Mediacap zareklamuje polską wołowinę w Turcji za 3,66 mln zł

Holding Mediacap (do którego należą m.in. agencje Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals) zrealizuje kampanię promującą polską wołowinę w Turcji. Budżet tych działań wynosi 3,66 mln zł.

Spółka wiosną br. wygrała przetarg Związku Polskie Mięso. Była jego jedynym uczestnikiem. Na początku grudnia Mediacap otrzymała potwierdzenie realizacji kampanii - projekt uzyskał pozytywną opinię Komisji Europejskiej.

Kampania dotyczyć będzie świeżej, schłodzonej i mrożonej wołowiny oraz przetworów spożywczych wytworzonych na bazie tych produktów. Prowadzona będzie w latach 2015-2017 na rynku tureckim pod hasłem „Zasmakuj w Europie”.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas