Reklama2011-11-16
0

MediaCom agencją roku według Strategy Magazine

Dom mediowy MediaCom otrzymał tytuł agencji roku 2011 przyznawany przez Strategy Magazine.

MediaCom został wyróżniony za "niesamowity rok", w którym do listy jego klientów dołączyli tacy reklamodawcy jak Yum, Weight Watchers, Mobilicity i Mars/Wrigley.

W 2011 roku do kadry kierowniczej domu mediowego dołączyli Kevin Keane (na stanowisko director of business science) i Matt Di Paola (head of strategy and innovation). Z kolei w listopadzie funkcję head of HR and talent objęła Theresa O'Connell.

W tym roku MediaCom rozszerzył także zakres obowiązków działu Beyond Advertising o kreację i rozwój treści, które mogą być głęboko integrowane w środowiskach redakcyjnych zarówno przez nadawców, jak i wydawców, a także dostarczać lepsze rezultaty biznesowe dla klientów.

Autor:km

Więcej informacji:MediaCom, Strategy Magazine

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas