Reklama2022-03-22
0

MediaCom, Mindshare Worldwide, WPP, L'Enfant Bileu i Unilever wśród zwycięzców rankingu reklamowego WARC Media100

Sieć Mindshare Worldwide, holding WPP, dom mediowy MediaCom New York, marka L'Enfant Bileu, koncern Unilever i kampania "Undercover Avatar" przygotowana przez Havas Sports&Entertainment Paris dla L'Enfant Bileu to zwycięzcy tegorocznego raportu WARC Media 100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.

Zestawienie WARC jest oparte na ocenie takich czynników jak efektywność, strategia, zdolność do wprowadzenia zmian w zachowaniach konsumentów i kreatywność. Przy sporządzaniu rankingu przyznawane są punkty, których liczba zależy między innymi od tego jak często nagradzana była konkretna kampania, jak wysokie jest zrozumienie przez agencje specyfiki rynku, ich potencjał w zakresie kompetencji czy efektywność w realizowaniu celów postawionych przez klientów.

W tegorocznym zestawieniu za najlepszą kampanię reklamową uznano działania realizowane pod hasłem "Undercover Avatar" dla francuskiego stowarzyszenia opieki nad dziećmi L'Enfant Bileu przez agencję Havas Sports&Entertainment. Przyznano jej łącznie 158,9 pkt.

Francuskie stowarzyszenie opieki nad dziećmi L'Enfant Bleu wykorzystało moc Fortnite, niezwykle popularnej gry wideo, tworząc tajnego awatara w grze, który umożliwia dzieciom wyrażanie swoich obaw związanych z wykorzystywaniem podczas lockdown'u w czasie pandemii. Wpływ kampanii zaowocował pracami rządu francuskiego nad rozwiązaniami mającymi na celu przekształcenie gier wideo w nowe sposoby identyfikacji maltretowanych dzieci.

W rankingu agencji mediowych najwięcej punktów uzyskał dom mediowy MediaCom z Nowego Jorku (219 pkt.). Wśród sieci reklamowych najwyższe noty zebrała sieć Mindshare Worldwide/WPP ( 876,6 pkt.), a wśród holdingów reklamowych - WPP (2241  pkt).

Najwyżej oceniona marka, czyli L'Enfant Bileu dostała 158,9 pkt,, a najlepszym według WARC reklamodawcą był Unilever (426,1 pkt.).

- WARC Media 100 pokazuje rosnący wpływ gier na krajobraz mediów. Coraz więcej klientów wykazuje zrozumienie niuansów gier poza zwykłym lokowaniem produktu lub reklamami w grach - powiedział David Tiltman, starszy wiceprezes ds. treści w WARC. 

Poniżej prezentujemy po 10 pierwszych miejsc w każdym z rankingów w ramach WARC Media100:

Top agencji mediowych:

Top sieci reklamowych:

Top holdingów reklamowych:

Top marek:

Top reklamodawców:

Top krajów:

Top kampanie:

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas