Dom mediowy MediaCom należący do GroupM (WPP) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową marki Duracell, producenta baterii. Oznacza to koniec współpracy ze Starcomem (Publicis Media).
Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) wygrał przetarg na globalną obsługę mediową producenta baterii Duracell. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki na 32 rynkach na świecie, w tym w USA, w Wielkiej Brytanii, Chinach. Współpracę rozpocznie z dniem 1 lipca br.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Przetarg na mediową obsługę Duracella trwał od listopada 2019 roku. Prezentacje zakończono przed wybuchem epidemii.
Firma nie ujawniła na żadnym jego etapie liczby i nazw agencji w nim uczestniczących. Wiadomo jedynie, że wśród nich była agencja Starcom, należąca do Publicis Groupe, a broniąca obsługi tego budżetu.