Reklama2012-04-18
0

MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards

MediaCom został wyróżniony tytułem agencji roku na 2012 Global Festival of Media Awards. Dom mediowy zdobył pięć nagród, a jego praca dla norweskiego Anti-Rasism Centre została wybrana najlepszą kampanią roku.

Podczas ceremonii w szwajcarskim Montreux w imieniu MediaCom nagrodę "Agency Network of the Year" odebrał Stephen Allan, prezes i dyrektor wykonawczy MediaCom Worldwide. Takim samym tytułem agencja została wyróżniona także w 2010 roku.

MediaCom został wyróżniony za swoje działania dla Hasbro (najlepsza targetowana kampania), GlaxoSmithKline (najlepsza skuteczność), norweskiego Anti-Racism Centre (kampania roku, najlepsza strategia komunikacyjna, najlepsza kampania "public service") oraz The Coalition for Mine Free Israel (najlepsza kampania eksperymentacyjna).

W sumie na krótkiej liście Festival of Media Awards znalazło się 27 kampanii MediaCom w 14 różnych kategoriach.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas