Reklama2015-03-12
0

MediaCom Warszawa zaczyna monitoring reklam w sklepach

MediaCom Store, zajmujący się shopper marketingiem dział domu mediowego MediaCom Warszawa, wprowadza do swojej oferty rozwiązanie monitorujące aktywności reklamowe w punktach sprzedaży.

Narzędzie opracowane przez MediaCom Store zbiera informacje o aktywnościach reklamowych w formie wizualizacji ekspozycji i wsparcia poszczególnych produktów. Powstała w ten sposób baza jest analizowana ilościowo i jakościowo, np. pod kątem treści komunikatu, intensywności wsparcia kategorii czy marki. Ma to pozwalać marketerom m.in. na przygotowanie odpowiedzi na aktywności konkurentów czy korektę swoich działań.

- Wypracowana przez nasz zespół badawczy MediaCom Store usługa monitoringu pozwala nie tylko zrozumieć, ale też zarządzać spójnością środowiska punktu sprzedaży w sposób wysoce efektywny i w oparciu o obiektywne, twarde dane - przekonuje Jakub Kossut, managing director MediaCom Warszawa.

Usługa adresowana jest do działów marketingu i działów sprzedaży odpowiedzialnych za planowanie i realizację działań w punktach sprzedaży.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas