Reklama2018-12-06
1

Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra w ramach świątecznej akcji MediaMarkt

W ramach niestandardowych działań promocyjnych MediaMarkt, począwszy od 6 grudnia kursowanie zacznie specjalne obrandowany pociąg pierwszej linii warszawskiego metra. Wagony oklejone będą reklamami z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem - bohaterami marki.

Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursować od 6 grudnia 2018 do 6 stycznia 2019 na pierwszej linii metra. Projekt jest jednym z elementów tegorocznej dekoracji świątecznej, przygotowanej przez warszawskie metro i miasto st. Warszawa.

Na wagonach, oprócz motywów świątecznych, znajdą się bohaterowie kampanii MediaMarkt, czyli Tytus, Romek i A’Tomek. Postacie zaaranżowano do promocji marki w październiku ubiegłego roku.

W każdym z sześciu wagonów swoje świąteczne propozycje upominkowe zaprezentują partnerzy projektu: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips.

Akcji towarzyszyć będzie specjalna świąteczna komunikacja na sieci ekranów Ströer TV w pociągach, gdzie emitowane będą spoty wizerunkowe i produktowe z specjalnymi ofertami, przygotowane przez partnerów akcji.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za realizację i wykonanie Ströer Media.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas