Reklama2020-07-02
0

Meetrics i InMobi współpracują przy pomiarze marketingu mobilnego

Firmy Meetrics i InMobi ogłosiły strategiczne partnerstwo w zakresie zwiększenia możliwości pomiarowych marketingu mobilnego.

W ramach partnerstwa marketerzy i domy mediowe prowadzący kampanie w InMobi Exchange mogą teraz w łatwy sposób dokonywać pomiarów widoczności reklam za pośrednictwem narzędzi udostępnianych przez Meetrics. Reklamodawcy mogą zacząć dodawać dzięki temu tagi Meetrics do kreacji, aby gromadzić dane dla formatów graficznych i kontekstowych.

- Partnerstwo Meetrics z InMobi otwiera nowe możliwości dla marketerów i wydawców w Europie i na świecie, w tym także w Polsce, pozwalając im wzmocnić pomiary widoczności reklam i zoptymalizować wydatki mediowe, przy jednoczesnym korzystaniu z wartościowych opcji jakie daje platforma InMobi Exchange - mówi Hubert Świtalski, country manager Meetrics w Polsce.

InMobi jest działającą od 2007 r. globalną firmą, z centralą w Indiach, wyspecjalizowaną w obszarze technologii mobilnej reklamy. Ma biura w kilkunastu krajach, na 5 kontynentach.

Meetrics to technologiczna firma, będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci.

Autor:jd

Więcej informacji:Meetrics, InMobi, marketing mobilny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas