Reklama2018-11-06
6

Mela Koteluk i Paweł Domagała wyśpiewują opinie o firmach dla ING Banku Śląskiego

Ruszyła nowa aktywacja digitalowa ING Banku Śląskiego, przygotowana przez agencję Gong (Group One). W akcji “Dobry Głos dla Firm” internauci piszą opinie na temat firm, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zmieniają je w piosenki.

ING Bank Śląski chce pomóc firmom w zdobywaniu nowych klientów przez nietypową prezentację pozytywnych opinii na ich temat. Aktywacja wykorzystuje chatbota, który zbiera przez Messengera dobre opinie klientów o firmach i przekazuje je do muzycznej interpretacji. Tej dokonują Mela Koteluk i Paweł Domagała. Opnie można także zostawiać na stronie internetowej Głos dla Firm.

Do kampanii zostanie wybranych kilkadziesiąt opinii. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony internetowej i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

Akcja trwa do 30 listopada. Za działania w digitalu, ideę i kreację kampanii odpowiada agencja Gong. Zakup mediów powierzono MullenLowe MediaHub. Spoty reżyseruje Julia Rogowska, a produkcją zajmuje się Papaya Films.

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas