Radio2017-10-02
14

Meloradio reklamuje się hasłem „Dobra muzyka i wszystko gra”

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Meloradia, którego nadawcą jest Eurozet. Za jej realizację odpowiadają dział marketingu Eurozetu i dom mediowy Zenith.

Hasłem przewodnim wizerunkowej kampanii Meloradia jest liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Od poniedziałku można również kupić dwupłytową składankę z największymi przebojami: „Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music.

- Chcemy podkreślać muzyczność i przyjemny klimat słuchania Meloradia. To, że Melo pozwala się odprężyć i powoduje, że czas płynie wolniej - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Spoty promujące stację będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w kinach (sieci Helios i Multikino). Pojawią się również citylighty, ekrany ledowe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach, w których nadawane jest Meloradio.

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

Meloradio to rozgłośnia o profilu „easy listening”, emitująca przeboje ostatnich pięciu dekad i współczesne utwory, które mają wprawiać w dobry nastrój. Stacja zaczęła nadawać na początku września br., zastąpiła w eterze Radio Zet Gold. Wśród prowadzących są m.in. Andrzej Sołtysik, Jarosław Budnik i wróżbita Maciej. Własną audycję na antenie stacji ma także Kayah.

Autor:bg

Więcej informacji:Meloradio, Eurozet

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas