Prasa2013-09-13
2

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

W I półroczu 2013 pozycję lidera wśród pism męskich zajął „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 57 210 egz. i względem i półrocza 2012 roku była niższa o 4,14 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 4,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 450 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,80 proc. do 38 605 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 23,80 proc. i ostatecznie wyniósł 30 244 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2013 roku wyniosła 28 527 egz., po spadku o 10,44 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 26,21 proc. do poziomu 14 295 egz.

Zobacz tabelę


W czerwcu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszyła się o 1,99 proc. do 54 952 egz. Drugie miejsce zajął „Playboy” (43 122 egz.; wzrost o 5,45 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo” - było to 32,67 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas