Prasa2013-09-13
2

„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

I znowu produkt (a raczej "produkcik") Agory najbardziej dołuje.
Ciekawe czy wzorem GW władza wesprze "Logo" reklamami ?

Tomasz2013-09-13 11:12
00

Obciąć już i tak głodowe honoraria dziennikarzom więc ludzie nie beda kupowac nawet do zawijania kiełbasy i od razu spdanie więcej. A naczelny Logo niech idzie do wymiany ze swoją koleżanką Wrońską, która szefuje Kuchni, bo żona Wrońskiego z Gazety więc robotę dostała. Oto prosty przepis na wykończenie kazdego tytułu.

Były dziennikarz2013-09-13 11:33
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas