Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
I znowu produkt (a raczej "produkcik") Agory najbardziej dołuje.
Ciekawe czy wzorem GW władza wesprze "Logo" reklamami ?
Obciąć już i tak głodowe honoraria dziennikarzom więc ludzie nie beda kupowac nawet do zawijania kiełbasy i od razu spdanie więcej. A naczelny Logo niech idzie do wymiany ze swoją koleżanką Wrońską, która szefuje Kuchni, bo żona Wrońskiego z Gazety więc robotę dostała. Oto prosty przepis na wykończenie kazdego tytułu.