Reklama2021-11-03
0

Mentos angażuje się we wsparcie esportu

Firma Perfetti Van Melle Polska wraz ze swoją flagową marką Mentos po raz pierwszy angażuje się w strategiczne wspieranie esportu. Marka Mentos została sponsorem głównym turniejów BeChampions oraz sponsorem tytularnym dywizji zespołu Anonymo – najpopularniejszej organizacji esportowej w Polsce.

Mentos angażuje się w esport poprzez wsparcie nowej gry Valorant. Przewiduje się, że w roku 2022 gra ze stajni Riot Games, wydawcy popularnej  League of Legends, będzie bić rekordy popularności już nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Europie.

Mentos wspólnie z serią BeChampions chcą zostać pionierami Valoranta w Polsce i promować ten tytuł na rodzimym podwórku.

– Współpraca Mentos z najlepszym w kraju zespołem Valorant oraz oficjalną serią mistrzowską wspieraną przez dewelopera gry, to strategiczny krok w kierunku zaistnienia marki w świecie esportu.Gaming jest w tej chwili jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków z bardzo zaangażowaną społecznością konsumentów, którzy będą mogli na nowo odkryć markę Mentos – to właśnie budowanie pozytywnego wizerunku naszej flagowej marki wśród młodych konsumentów jest głównym celem tej współpracy – powiedział Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Seria BeChampions dzięki sponsorowi zwiększyła pulę nagród o 10 tys. zł i będzie udostępniać więcej materiałów dotyczących mistrzostw dla społeczności. Zespół Anonymo z kolei wprowadzi na swoje kanały SoMe serię contentową o zawodnikach oraz konkurs na ambasadora dywizji Valorant – zwycięzca dołączy do grona influencerów organizacji.

Za współpracę Mentosa z podmiotami odpowiada agencja Havas Media, która mocno rozwija swoje kompetencje gamingowe w ramach komórki Socialyse, natomiast realizację i aktywacje sponsoringowe koordynuje agencja Teamplay przy współpracy z organizatorem zawodów agencją CFA.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas