Reklama 2017-03-21
0

Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)

Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem "Lubella i 1000 pomysłów", w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do przygotowania dania z Muszelkami morskimi.

"Lubella i mężczyzna w kuchni" to druga tegoroczna reklama z cyklu komunikacji "Lubella i 1000 pomysłów", który potrwa przez cały rok. Spot prezentuje przepis na Muszelki morskie z wędzonym łososiem, a także pokazuje jak świetnie w roli kucharza odnajduje się mężczyzna.

Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej, charakterystycznej dla całej kampanii. Formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez Schulz dla firmy Madej Wróbel.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor: mk

Więcej informacji: Lubella

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas