Firma RTB House ogłosiła powołanie Michaela Lamba na stanowisko chief commercial officera. Pokieruje on dalszym międzynarodowym rozwojem marki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego.
Michael Lamb dołącza do zarządu RTB House i będzie odpowiedzialny za rozszerzanie relacji z klientami i partnerami oraz wzmacnianie pozycji firmy na rynku.
Jego głównym celem będzie pozycjonowanie RTB House jako globalnego lidera marketingu w momencie wygaszenia plików cookies.
Michael Lamb ma ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora generalnego PayPal oraz wiceprezesa do spraw Performance Marketingu. Wcześniej był prezesem MediaMath, wieloletnim partnerem w dziale marketingu i mediów w McKinsey, a także współzałożycielem X+1.
- Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która dostarcza tak dobre wyniki dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii. RTB House wcześnie wdrożyło algorytmy Deep Learning, a teraz ponownie wyprzedza rynek w obszarze przygotowań do przejścia na technologie bez wykorzystywania plików cookies. Zespół RTB House od dłuższego czasu przygotowuje się na nową rzeczywistość, podczas gdy inni wciąż o niej dyskutują – mówi Michael Lamb, CCO RTB House.