Internet2019-07-05
4

Michał Giera head of mobile product w Mobiem. Radosław Włoda dyrektorem handlowym

Od lewej: Michał Giera i Radosław WłodaOd lewej: Michał Giera i Radosław Włoda

Do zespołu agencji marketingu mobilnego Mobiem (Grupa Interia.pl) dołączyli Michał Giera (head of mobile product) i Radosław Włoda (dyrektor handlowy).

Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.  

Doświadczenie zawodowe Giera zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. W Spicy Mobile zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych - Snapp. Jest absolwentem archeologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Radosław Włoda: z Grupy Interia do Mobiem

Radosław Włoda jako dyrektor handlowy odpowiada za sprzedaż i rozwój produktów reklamowych w Mobiem. Do końca lutego 2019 roku pełnił obowiązki dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia.pl.

Od 2011 Włoda roku odpowiadał w portalu za rozwój i sprzedaż reklamowych produktów mobilnych. Z branżą mediową związany od 25 lat. Swoją karierę rozpoczynał w Eurozecie, następnie pracował w Gruner+Jahr Polska, Optimedia i Media Express. Był również kierownikiem ds. sprzedaży korporacyjnej i szefem działu wsparcia sprzedaży Gazeta.pl w wydawnictwie Agora.

W czerwcu dział handlowy agencji wzmocnił Paweł Murawski. Odpowiada za rozwój relacji agencji z domami mediowymi.

- Dołączenie w ostatnich miesiącach trzech ekspertów i objęcie przez nich kluczowych stanowisk w Mobiem jest ściśle związane z rozwojem agencji i wynika bezpośrednio ze strategii nastawionej na development przy udziale liderów rynku mobilnego w Polsce. Zarówno Michał Giera, jak i Radosław Włoda oraz Paweł Murawski mają unikatowe doświadczenie i ponadprzeciętny know-how digitalowy. Każdy z nich ma też zaawansowaną wiedzę z zakresu rozwoju produktów mobilnych, badań i analiz aplikacji mobilnych czy rozwoju relacji z klientem - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Norbert Kowalski, CEO Mobiem.

Jak mówi nam Kowalski, Mobiem sukcesywnie się rozwija i ma ambicje dalszego wzrostu.

- Od czerwca br. agencja zwiększyła zasięg działania, dołączając do swojej sieci sprzedaży biura regionalne Interii. To ważny krok w rozwoju spółki, której produkty i usługi, tworzące ekosystem mobile Mobiem, uzupełnią ofertę digitalową Grupy, a samej Grupie pozwolą na realizację kompleksowych kampanii online, obejmujących serwisy www, strony mobilne oraz aplikacje - mówi Norbert Kowalski.

W portfolio Mobiem są kampanie zrealizowane m.in. dla: Opel, Philips, Visa, Master Card, Nike, Coca-Cola, Orange, Play, Żabka, Millenium Bank, Red Bull, Samsung.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas