Reklama2022-11-16
2

Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa

fot. DDB Warszawafot. DDB Warszawa

Michał Głowala objął stanowisko head of innovation w agencji reklamowej DDB Warszawa.

Stanowisko szefa innowacji to nowa funkcja w strukturze agencji, utworzona w celu "wzmocnienia dynamicznego rozwoju DDB Warszawa poprzez innowacyjne rozwiązania dla klientów agencji". 

- Jeszcze nigdy w historii ludzkości innowacje, tak szybko nie przestawały być nowe jak dziś. W komunikacji marketingowej innowacje są paliwem zauważalności i efektywności, dlatego codziennie musimy się starać bardziej, stąd nowa rola Michała - mówi Szymon Gutkowski,managing director i partner DDB Warszawa. 

Głowala jest związany z DDB od 2017 roku. Pracując na stanowisku digital art director współtworzył komunikację dla wszystkich klientów DDB Warszawa od strony szeroko rozumianej technologii.

Wcześniej związany był min. z Happy Endians Digital Production. W nowej roli będzie odpowiedzialny min. realizację strategii innowacji dla DDB we współpracy z szefami innych działów.

Wśród klientów DDB Warszawa są m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Durex, Spotify, eobuwie.pl.

 

Autor:bg

Więcej informacji:DDB Warszawa, Michał Głowala

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas