Reklama2021-10-15
11

Michał Łukasiewicz szefem działu w Sigma Bis

Michał Łukasiewicz objął stanowisko dyrektora działu social, creative & digital content w agencji mediowej Sigma Bis, należącej do grupy PKN Orlen i grupy PZU. Zastępuje na tym stanowisku Agatę Żychlińską-Hoppe która rozstaje się ze spółką.

Łukasiewicz raportuje w Sigma Bis bezpośrednio do Artura Muszkieta, członka zarządu i szefa pionu digital w agencji.

Odpowiada za tworzenie  i realizacje strategii social mediowych,  kreatywnych oraz content marketingowych.

Z digital marketingiem związany od prawie piętnastu lat. Posiada bogate doświadczenie z obszaru social media oraz content marketingu. Pracował w czołowych wydawnictwach i agencjach reklamowych. Zarządzał również pierwszą polską platformą do automatyzacji działań reklamowych na Facebooku i Instagramie oraz był odpowiedzialny za komunikację klubu piłkarskiego w mediach społecznościowych.

Do Sigmy Bis przeszedł z zespołu strategii Wirtualnej Polski, gdzie pracował od jesieni 2020 roku jako media strategy manager. Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, był też szefem social mediów w Legii Warszawa i szefem sprzedaży w agencji Socializer.

Michał Łukasiewicz w Sigma Bis zastąpi Agatę Żychlińską-Hoppe, która odchodzi z firmy. W Sigma Bis pracowała od lutego 2020 roku.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas